Contactgegevens
Wanneer contact opnemen ?
Telefoon
- 02/609.51.80 (aanvragen van tolkprestaties voor organisaties met een gebruikerscode)
- 02/609.51.83 (eerste aanvraag of algemene info over de dienstverlening)
Andere informaties
- SeTIS Bruxelles ontvangt geen publiek in zijn lokalen (maar wel in de lokalen van een organisatie, thuis, via videoconferentie, per telefoon en antwoordt uitsluitend op aanvragen van professionelen en vrijwilligers uit de Nee-profitsector - Zie website (www.setisbxl.be) voor het volledige taalaanbod (mondeling of schriftelijk) en voor de tarifering van de tolk- en vertaaldiensten - Nieuwe gebruiker: aanvraag van een gebruikerscode op 02/609.51.83
Service d'interprétariat social
Services d'interprétariat de seconde ligne, adaptés aux besoins des secteurs du Nee-marchand.
Gedetailleerde beschrijving
Sociaal tolk- en vertaaldienst van meer dan 40 talen van en naar het Frans, die enkel werkt op vraag van professionelen uit de Nee-profitsector:
- tolken op verplaatsing: tolken in een dienst en/of bij zijn gebruiker thuis na afspraak (indien mogelijk 48 uur op voorhand)
- tolken per telefoon: onmiddellijk en rechtstreeks contact tussen de hulpverlener, gebruiker en de tolk (geen afspraak nodig, de duur van een prestatie bedraagt idealiter maximaal 15 min.)
- videoconferentie: onmiddellijk en rechtstreeks contact tussen de hulpverlener, gebruiker en de tolk (op afspraak, aanvraag indien mogelijk 48 uur op voorhand, de duur van een prestatie bedraagt idealiter maximaal 15 min.)
- telefoonconferenties: telefonisch contact tussen de hulpverlener, de gebruiker en de tolk wanneer hulpverlener en gebruiker(s) fysiek van elkaar verwijderd zijn
- permanenties: de tolk begeeft zich naar een dienst op een regelmatige basis (minstens 2 uur, dagelijks, wekelijks of maandelijks). Het tolken kan plaatshebben voor verschillende gebruikers en in verschillende talen
- vertalen van niet-officiële documenten (brochures, relaas, intern reglement, enz.) van het Frans naar een andere taal of omgekeerd